הלקט היומי של דוד אברמוב - 03.06.2023

 

אני אוהב לשתף תכנים שהקוראים נהנים לקרוא



כתבה



המנופאים שעושים טיקטוק בגובה 130 מטר - קישור



ציטוט




















סיפורים עם מוסר השכל מאת: קישור לדף הפייסבוק

























הולוג שלי






































סרטון מלינקדין





סרטון מטיקטוק










אינסטגרם - המומלץ של היום




טיפ







ריח דגים בידיים - לשפשף במלח ואח"כ בלימון




















טריק






כל יום אני מוסיף 2 טריקים עם אביזרים שיש בבית 


מעת לעת אני מוסיף טיפים - קישור לפלייליסט


בבקשה להרשם לערוץ שלי - https://www.youtube.com/@david_avramov


מהפייסבוק













מהווטסאפ

















הבדיחה היומית


החידה היומית



טלגרם
קישור לחשבון שלי - https://t.me/+Tjl3r5jWjgqIJqzq
בין היתר אני מעלה סרטים שיש בבתי הקולנוע שקיבלתי מטלגרם.
על מנת לצפות בהם תורידו אותם למחשב שלכם ואז תוכלו גם להעתיק לדיסק און קי ולצפות בטלויזיה - תהנו

פודקאסט אחד ביום


ביקורת לקוח סמוי (לפני שאתם רוכשים מוצר או שרות מומלץ לבדוק מה הציון שקיבל 9 ומעלה או 5 ומטה)

שעורי תורה של הרב נריה ברבי שאני משתתף מידי שבוע - קישור

עצומות 


הודעות על הפגנות ותהלוכות


תחזית מזג האויר 

מוזמנים להצטרף אלי - קישור

ערוץ היוטיוב שלי - קישור
הירשמו כמנוי ותשתפו, לתשומת ליבך פלייליסט טיפים ופלייליסט טריקים רק עם אביזרים שיש בבית

אתר הטריקים שלי - קישור

דף הפייסבוק - "תרומה לקהילה" תרומות לנזקקים ולתורמים
בבקשה עשו לייק ותשתפו
מי שרוצה להצטרף לרשיימת תפוצה של הבלוג יש לשלוח הודעה ווטסאפ ל 0506368622

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למכירה כלבה גזעית מסוג בישון היפואלרגני

הלקט היומי של דוד אברמוב - 07.09.2023

מוזמנים להצטרף