הלקט היומי של דוד אברמוב - 03.04.2024

 

אני אוהב לשתף את כולם בתכנים שאני אוהב



כתבה

באפליקציית ינגו דלהי לא ניתן לכתוב מספר בית עם אות לדוגמה 4א
לינגו דלהי אין טלפון שרות לקוחות רק יש מייל
ציון 5 מ 10 - קישור



ליצנות רפואית - קישור
התחילה ב1986
ואילו אני הייתי הליצן הרפואי הראשון בעולם, בסוף 1971 בבית חולים שערי צדק
כאשר הצלתי חייל ממות שלא רצה לקום ממיטתו עם קרוב ל 80 אחוז כוויות.
הוא הסכים לצאת מהחדר על מנת לצפות בטריקים שלי שהם רק עם אביזרים שיש בבית
ראיון עם ירון אנוש - קישור
תרשמו כמנוי ואז תקבלו כל יום התראה על העלאת 2 טריקים רק עם אביזרים שיש בבית - קישור

מוזמנים להצטרף - קישור
הבלוג שלי - קישור
הספרים שלי - קישור
האינסטגרם שלי - קישור
תנועת כמוך - קישור
ראיונות איתי - קישור
דף התרומות לנזקקים ולתורמים - קישור

למכירה
מרקיזה חשמלית - קישור





סיפורים עם מוסר השכל 













הולוג שלי










סרטון מלינקדין



טיק טוק



אינסטגרם




טיפ




טריק



כל יום אני מוסיף 2 טריקים עם אביזרים שיש בבית 


מעת לעת אני מוסיף טיפים - קישור לפלייליסט


בבקשה להרשם לערוץ שלי - https://www.youtube.com/@david_avramov





מהפייסבוק

ווטסאפ
















יומית



טלגרם
קישור לחשבון שלי - https://t.me/+Tjl3r5jWjgqIJqzq
בין היתר אני מעלה סרטים שיש בבתי הקולנוע שקיבלתי מטלגרם.
על מנת לצפות בהם תורידו אותם למחשב שלכם ואז תוכלו גם להעתיק לדיסק און קי ולצפות בטלויזיה - תהנו

פודקאסט אחד ביום


ביקורת לקוח סמוי (לפני שאתם רוכשים מוצר או שרות מומלץ לבדוק מה הציון שקיבל 9 ומעלה או 5 ומטה)

שעורי תורה של הרב נריה ברבי שאני משתתף מידי שבוע - קישור

עצומות 


הודעות על הפגנות ותהלוכות


תחזית מזג האויר 

מוזמנים להצטרף אלי - קישור

ערוץ היוטיוב שלי - קישור
הירשמו כמנוי ותשתפו, לתשומת ליבך פלייליסט טיפים ופלייליסט טריקים רק עם אביזרים שיש בבית

אתר הטריקים שלי - קישור

דף הפייסבוק - "תרומה לקהילה" תרומות לנזקקים ולתורמים

בבקשה עשו לייק ותשתפו
מי שרוצה להצטרף לרשימת תפוצה של הבלוג יש לשלוח הודעה ווטסאפ ל 0506368622


 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

למכירה כלבה גזעית מסוג בישון היפואלרגני

הלקט היומי של דוד אברמוב - 07.09.2023

מוזמנים להצטרף